מכון מומנט הינו חברה ייחודית המתמחה בגיוס עובדים, השמת עובדים, מיון ואבחון מועמדים ומיקור חוץ. הכל תחת קורת גג אחת.

מכון מומנט עובד בשיטה ייחודית ושונה – השמה הכוללת אבחון מועמדים.  בעזרת שיטה זו ובעזרת ניסיון מקצועי רב שנים, אנו מגיעים לאחוזי השמה גבוהים מאוד למגוון רחב של תפקידים, לרבות ניהול ובכירים.

תחומי ההתמחות שלנו: ביטוח ופיננסים, שוק ההון, חשבונאות וכספים , ניהול בכיר, רכש ולוגיסטיקה, עובדי משרד ומגוון תחומים נוספים. לרשימת משרות פנויות

ביטוח: במסגרת התחום אנו מגייסים לתפקידים: רפרנט ביטוח חיים, חתם אלמנטרי, חתם עסקים, רפרנט ביטוח בריאות, רפרנט משכנתא, פקיד/ת תביעות, משווק/ת פנסיוני, סיכונים מיוחדים, ביטוח ימי, אקטואריה, רגולציה, מפקח/ת רכישה, עורכי דין, מנהל/ת תחום, אנשי מיכון, תפקידי בקאופיס, שירות לקוחות, מכירות ביטוח ועוד.

אדמיניסטרציה: במסגרת התחום אנו מגייסים לתפקידים: מזכירות, פקידות קבלה, מנהל/ת לשכה, אדמיניסטרציה בכירה, עוזר/ת מנכ"ל, קלדניות ועוד.

השקעות ושוק ההון: במסגרת התחום אנו מגייסים לתפקידים: תפעול קפ"ג וקה"ש, רגולציה, מנהל/ת השקעות, יועצ/ת השקעות, ני"ע ועוד.

כספים וכלכלה: במסגרת התחום אנו מגייסים לתפקידים: חשב/ת שכר, הנהלת חשבונות, תפקידי גבייה, מנהל/ת חשבונות, מנהל/ת כספים, רו"ח, ניהול ובכירים ועוד.

ניהול בכיר: במסגרת תפקידים אלו אנו מגייסים: מנהלי פיתוח עסקי, חשבי שכר, סמנכ"ל שיווק, מנהל מוקד, מנהל מחלקה משפטית, סמנכ"ל תפעול ועוד.

רכש ולוגיסטיקה: במסגרת התחום אנו מגייסים לתפקידים: מנהלי רכש, מנהלי לוגיסטיקה, רכזי רכש, קניינים, מתאמי יבוא ויצוא, אנשי שילוח ועוד.

אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות, בניהן: חברות ביטוח, סוכנויות ביטוח, בתי השקעות וחברות פרטיות.

פעילותו של מכון מומנט מכוונת ארגון ומועמד, מבוססת על ניסיון מקצועי רב שנים והיכרות מעמיקה של שוק העבודה והמשאב האנושי, ומנוהלת מתוך ראייה רחבה וכוללת למימוש מלוא הפוטנציאל בחיבור בין אנשים וארגונים ע"י חשיבה יצירתית, חסכונית וממוקדת תוצאות. 

כהן ורד, בוגרת B.A במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון ו M.A בייעוץ ופיתוח ארגוני מטעם המסלול האקדמי המכללה למנהל. בעלת ניסיון של 7 שנים בעולם משאבי האנוש בכלל, ובעולמות הגיוס, אבחון והדרכה בפרט. במסגרת ניסיונה, עבדה במכוני האבחון הגדולים בארץ. העבירה ימי אבחון על כל גוניהם (אבחון קבוצתי ואבחון פרטני) לקשת רחבה של תפקידים בשוק העבודה בארץ. בנוסף, ניהלה תהליכי גיוס יחידניים לצד גיוסי מסה בארגונים מובילים."כמי שפוגשת באופן אינטנסיבי ומקרוב, עובדים ומנהלים מכל הדרגים וממגוון רחב של ארגונים, אני מביאה איתי ידע רחב וארגז כלים  בתהליכי חיפוש עובדים וחיפוש עבודה.  הן בהתמודדות נכונה בראיונות ומבחני מיון והן בכלים מקצועיים בתהליכי גיוס ומיון עובדים, חדות אבחנה ויכולת ניתוח לכדי המלצות פרקטיות ואפקטיביות"

בינדר ליאת, יועצת ארגונית, בעלת רקע בתחום ייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש וכמעט עשור של עבודה בתפקידי ניהול. בעלת B.A בניהול, כלכלה ומדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון שבנגב, ו M.A בייעוץ ופיתוח ארגוני מטעם המסלול האקדמי המכללה למנהל ראשון לציון. במסגרת עבודתה ולאורך השנים, עסקה בניהול וגיוס עובדים לקשת רחבה של משרות ותפקידים, אבחון, פיתוח מערכי הדרכה וליווי העובד להצלחה אישית, צוותית וכנגזרת לכך – הצלחה ארגונית."כמי שהובילה ארגונים לצמיחה והצלחה, אני פועלת מתוך הבנה וראייה רחבה כי תהליך גיוס עובדים מקצועי הינו העוגן לתפקודו הבריא של העסק והובלת החברה להצלחה, שכן גיוס האנשים הנכונים, קרי התאמה אופטימאלית של אדם – תפקיד – ארגון, משמעו מימוש האסטרטגיה והמטרות".