כתיבת קורות חיים

שלחת קורות חיים לכמה משרות ולא חזרו אלייך?  כתיבת קורות חיים באופן נכון, משמעה היכולת שלך לבלוט מעל היתר, לעבור את הסינון הראשוני, ובכך להגדיל סיכוייך לקבל זימון לראיון עבודה.

בעבר, אופן כתיבת קורות חיים לא היווה מכשול בתהליך קבלה לעבודה. כיום, מעסיקים פוטנציאליים מקבלים מידי יום עשרות / מאות קורות חיים, דבר המשנה את כללי המשחק שלך בכניסה לעולם התעסוקה: מעסיק המקבל לידיו כמות כה גדולה של קורות חיים יבצע סינון תוך סקירה מהירה על קורות החיים וללא התעמקות בהם.

הקלישאה הידועה – נכונה! קורות החיים שלך הם אכן כרטיס הביקור שלך. קורות חיים הם מסמך שיווקי ראשוני חשוב שאין להקל ראש בכתיבתו, ניסוחו ותוכנו.

כיצד כותבים קורות חיים?  מהו פורמט קורות חיים נכון? 

  1. בשיחה טלפונית נרכז את כל המידע הרלוונטי עבור שדרוג וכתיבת קורות חיים: השכלה, ניסיון תעסוקתי, תחומי האחריות בתפקידים השונים, תכונות אופי ואופי המשרה המיועדת.
  2. יש לשלוח אלינו את קורות החיים שלך, ואנו נבצע תיקון ושדרוג קורות חיים על סמך הפרטים שבידנו.
  3. אנו נשלח אלייך קורות חיים לאחר שדרוג ועריכה, ונבצע יחד תיקונים במידת הצורך.
  4. בתום התהליך שיחת סיכום טלפונית.